2.11.10

Yaratıcı Kostümler

Okulumuzdaki Halloween Party geçeli birkaç gün oldu ama bu onların yaratıcılıklarını burada göstermeme engel değil. Bu gördüğünüz şahsiyetler, partinin en yaratıcı kostümlerine sahiplerdi:
Birisi Peanuts -bizim bildiğimiz adıyla Snoopy veya Charlie Brown- çizgifilmindeki Linus karakteri, diğeri ise "geri dönüşüm" kılığına girmişlerdi :) Tek kelimeyle bayıldım! Önemli olan basit parçalarla yaratıcı bir şeyler elde etmek olmalı. Mesela ben, hiç de yaratıcı bir şey yapmadım. Önce Wizard of Oz'daki Dorothy kılığına girmek istedim ama birlikte gittiğim arkadaşlarımın yanında çok sırıtacaktım, bu nedenle koyu renkteki gösterişli parçalardan bir kombin elde edip bir Cadılar Bayramı klişesi olarak kan falan yaptım suratıma :)

Halbuki bu kostümler gerçekten yaratıcı ve fazla malzemeye gerek kalmadan da bir şeyler üretilebildiğini gösteriyor bize. Kostüm giymek demek gidip hazır kostüm satın almak demek değil ki, kağıttan maske yapın; alın size kostüm işte. Ama uğraşmak lazım diye düşünüyorum.

Neyse, teşekkür ediyorum fotoğraflarını benimle paylaştıkları için. Görüşmek üzere!

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder