13.2.13

paris'te aptal olmak vs. new york'ta mevsim normalleri

paris moda haftası'nda hava karlı ve buz gibiyken ne giydiler:


VS

new york moda haftası'nda hava karlı ve buz gibiyken ne giydiler:




fotoğraflar her şeyi anlatıyor. paris'te kışın moda haftasına katılacak olursanız, millete uymak için kıçınızı başınızı açıp gezmeyin. kalın giyinerek de şık olunabiliyor. 

ya da gezin anasını satayım, hasta olursanız ben bakıcam sanki.

11.2.13

granny awards

2013 grammy ödülleri sahiplerini buldu. ben de ne yapsam beğenirsiniz, biraz giyilen kıyafetler hakkında yorum yapayım dedim.


olmamış adele. yok yani sana olmamış değil, o kıyafet bayağı çirkin. ben hiç sevmedim. gövde deseni eh, bir derece, ama kollar? yok yok ben seni tutmadım. dostum grammy ödülleri demişsiniz ama bu bildiğin granny ödülleri. 


kıyafeti pek sevmedim ama beyonce'yi sevdim. şimdi size "evet hanımlar, günümüz trendi geometrik şekiller ve blok renkleri bakın beyonce hanım kızımız ne kadar da güzel kullanmış, kih kih" diye bir şeyler yazabilirdim ama yazmıyorum. niye yazayım, dar kesim kumaş pantolon yeni bulunan çok acayip bir icat değil ki. ama kendine yakıştırmış, adele'in yapamadığını yapmış. bu yüzden alkış.


öeh. bu ne yahu. katy perry teyze. olmamış teyze. sen o memeleri açma bence bir daha. açmayın memeler. kollarına da omuz destekli bir şey giysen iyi edersin, zira pek omzun yok gibi.


sevimli rihanna. ihi ihi. yıllar önce bu blogda kendisinden uzaylı rihanna diye bahsettiğimi hatırlarım. ne günlerdi... bak şimdi ergenlikten çıktı çıkalı çok bir aklı başında, gayet seksi ve alımlı oldu. go rihoş!


hooop, selam selülitler. bu kıyafet çok güzelmiş ama sana olmamış kelly. sen bundan kelly selülitlerini kapatan elbiseler giy. 


her şeyden önce şu fotoğrafı çeken fotoğrafçıya iki çift lafım var: kadraj denen kelimeyi hiç duymadın mı kuzum? bu ne ihtiras, bu ne yavan iş. hatunun kafasının üzerindeki yarım adam boyu boşluk da neyin nesi?

e tabii, kadın vermiş tavuskuşu pozunu, bizim fotoğrafçı da heyecanlanıp kamerayı nereye odaklayacağını şaşırmış. neyse olur böyle şeyler kanks, dert etme. tavuskuşlarını görüntülemek istersen belgesel çek derim.

31.1.13

Sehpa Tasarımı

DIY diye diye başımın etini yediniz. Alın size DIY. Tepe tepe kullanın.

Sehpa boyadım. Elime ne geçse boyuyorum bu aralar. Siparişleriniz varsa gotohelldesign@gmail.com adresinden bana ulaşıp detaylı bilgi edinebilirsiniz.

_________________________________

This is my coffee table that i painted. Here is a DIY for you, you DIY suckers.

Please contact me from gotohelldesign@gmail.com for your orders, though.


Sticker Tasarımı




Bir kaykay firması olan SBC Spor için yaptığım sticker tasarımı.

Sticker siparişleriniz için mail adresim gotohelldesign@gmail.com 'dan bana ulaşabilirsiniz.
________________________________________

A sticker design for the skateboarding company SBC Spor.

You can contact me from gotohelldesign@gmail.com for your sticker orders.

6.3.11

Bloguma Dokunma!